9
Jan
2015

“Nice to MINSK you!” – მინსკის ბრენდინგი

9 Jan 2015

ჯგუფმა Fabula Branding-მა მინსკის ლოგოტიპის კონცეფცია წარმოადგინა. ლოგოს შექმნისას აქცენტი ხალხის სტუმართმოყვარეობაზე და მინსკელების განსაკუთრებულ ურთიერთობებზე გაამახვილეს.

კონცეფციის შექმნისას კრეატორების მთავარი მიზანი მინსკის არა როგორც გეოგრაფიული წერტილის ან ღირშესანიშნაობების აღნიშვნა იყო, არამედ ქალაქის ემოციების ინდიკატორის შექმნა. ნამუშევრის ვერბალურად კონცეფცია ასე ჟღერს – “Nice to MINSK you!” სიტყვების გადათამაშების მეშვეობით ერთ-ერთი ყველაზე სასიამოვნო ემოციების მატარებელი სიტყვა “nice to meet you”  “Nice to MINSK you”-თი გადაკეთდა.

კონცეფციის ინსტრუმენტად მიმართულების ნიშანი იქცა. კრეატორების აზრით, სხვადასხვა ვიზუალური მასალის შესაქმნელად ისარი იოლად ადაფტირებადი ნიშანია.

შაფასეთ, კიდევ ერთი ქალაქის ლოგო

nice to minsk you (3) nice to minsk you (4) nice to minsk you (5) nice to minsk you (6) nice to minsk you (7) nice to minsk you (10) nice to minsk you (11) nice to minsk you (12) nice to minsk you (16) nice to minsk you (19)

განხილვა