22
Oct
2018

გამოკვებე შენი კოშმარები

22 Oct 2018

რესტორნების ქსელმა Burger King ახალი ბურგერი შექმნა, სახელწოდებით Nightmare King (“Nightmare” ქართ. “კოშმარი”). “კოშმარული” ბურგერი ჰელოუინთან დაკავშირდებით შეიქმნა. მისი “შესაძლებლობების” გამოსარკვევად, “ბურგერ კინგმა”, სომნოლოგებთან (სომნოლოგი – ექიმი, რომელიც ძილის დარღვევებთან მუშაობს) თანამშრომლობით, ექსპერიმენტი წამოიწყო. კამპანიის მიზანი, ძილის წინ ჭამის ჩვევასთან ბრძოლა იყო. ექსპერიმენტის ფარგლებში, რამდენიმე ცდისპირს ახალი ბურგერის შეჭმა სთხოვეს. შემდეგ კი, მათი ძილის პროცესს აკვირდებოდნენ. საინტერესოა, რომ მათ, ვინც ეს უცნაური ბურგერი მიირთვა, 3.5-ჯერ მეტი კოშმარი ესიზმრა. საინტერესოა ექსპერიმენტიც სახელწოდებაც “გამოკვებე შენი კოშმარები”.

 

განხილვა