in

Nike-ის კამპანია “Dream Crazier” – ახალი ეპიზოდი

Nike აგრძელებს კამპანიას “Dream Crazier”. ვიდეორგოლის მთავარი გმირი, ამჯერად, 14 წლის ჩანტელ ნავაროა. ისიც, სხვა პერსონაჟების მსგავსად, წარმატებისთვის იბრძვის და გიჟური ოცნებების ასახდენად უკან არაფერზე იხევს.

 

https://www.youtube.com/watch?v=VxCOeLMv-wg&t=18s

 

ბრენდი “Dream Crazier”-ში წარმოაჩენს და მხარს უჭერს იმ ქალებს, ვინც სპორტში უამრავი ბარიერი გადალახა, ყველანაირი სტერეოტიპი დაამსხვრია და წარმატებას მიაღწია ან სურს, ნიჭისა და დაუღალავი შრომით ყველა ოცნება აისრულოს. სწორედ ამ კამპანიის ნაწილია ვიდეორგოლი, ჩოგბურთელ სერენა უილიამსის მონაწილეობით,  რომელიც მსოფლიოს საკუთარ სიგიჟეებზე უამბოს.

ავტოგასამართი სადგური მობილურ აპლიკაციაში – Gulf

მალე ბაზარზე “სამეფო კარის თამაშების” Oreo გამოჩნდება