ქალთა მსოფლიო ჩემპიონატის დასაწყისში, Nike-მა გამამხნევებელი ვიდეორგოლი გამოუშვა, გზავნილით: “არ შეცვალო შენი ოცნება, შეცვალე სამყარო”. ვიდეორგოლი ეკრანებზე მას შემდეგ გამოჩნდა, რაც აშშ-ის ქალთა საფეხბურთო ნაკრებმა ნიდერლანდების გუნდს მოუგო და ამგვარად მეოთხედ მოიპოვა მსოფლიო ჩემპიონის ტიტული. სააგენტო Wieden + Kennedy-ის ეს ნამუშევარი კამპანია “Dream Crazier”-ის ერთგვარი გაგრძელებაა, საკმაოდ პირდაპირი და გაბედული სახელწოდებით “არასოდეს შეწყვიტო მოგება”.
https://www.youtube.com/watch?v=S29GZOR-k9U