in

„თუ სხეული გაქვს, უკვე სპორტსმენი ხარ“ — Nike-ის რეკლამა

Nike-ს თუ დავუჯერებთ, კალათბურთი ის თამაშია, რომელსაც ყველა ჩვენგანზე აქვს გარკვეული კულტურული გავლენა. ამასთან, ბრენდი ირწმუნება, რომ ნებისმიერ შემთხვევაში ამ სპორტთან ყველა გადაკვეთა ერთი სიტყვით იწყება — check ✔️ და სწორედ ასე მიანიშნებს საკუთარი ლოგოს მნიშვნელობაზეც.

BOG

„თუ სხეული გაქვს, უკვე სპორტსმენი ხარ. ჩვენი მისიაა, ყველაფერი გავაკეთოთ, რათა ადამიანური პოტენციალი გააფართოონ. ამას სპორტული ინოვაციების შექმნით, შემოქმედებითი ხედვით და მრავალფეროვნებით ვაკეთებთ“, — აცხადებს ბრენდი.

რა არის და როგორ მუშაობს კორპორაციული გაყიდვები?

რამდენად დაეხმარება AI პერსონაჟი ბრენდს პერსონიფიკაციაში?