in

ისინი არ ნებდებიან! – Nike-ის კამპანიზე Miami Ad School-ის სტუდენტებმა იმუშავეს

გოგონების 63% აღნიშნავს, რომ სპორტს თავს ანებებს, თუკი ამავეს აკეთებს მისი მეგობარი. მიზეზად კი, ტრანსპორტირების, მოტივაციის, შესაბამისი აღჭურვილობის უქონლობას ასახელებენ. სწორედ ამ პრობლემას დაუკავშირეს Nike-ის კამპანია “Girls Don’t Drop” Miami Ad School-ის სტუდენტებმა. შეიქმნა ლოიალობის პროგრამა NikePlus, რომელიც სპორტსმენი გოგონების მხარდამჭერებს ასაჩუქრებს. ამისათვის, პლატფორმა NikePlus-ზე შესვლა და მითითებულ რადიუსში ისეთი სპორტსმენის პოვნაა საჭირო, რომელსაც შეიძლება სჭირდებოდეს მხარდაჭერა. სანაცვლოდ, სხვადასხვა აქტივობისთვის NikePlus მხარდამჭერებს ქულებს სჩუქნიდა, რითაც შეზღუდული სერიის სამოსისა და აქსესუარების შეძენა შეეძლოთ. ხოლო, ტოპ 3 მხარდამჭერს Nike სტიპენდიას დაჰპირდა.

აქ, ახლა – ტრადიციული ქართული ქსოვილის ახალი სიცოცხლე

სარეკლამო ფესტივალი Ad Black Sea მომდევნო წლამდე გადაიდო