in

ნიკორას „სწრაფი სამზარეულო“ – კამპანია, რომელზეც HOLMES&WATSON-ი მუშაობს

ნიკორას მარკეტინგის განყოფილებისა და HOLMES&WATSON-ის სტრატეგიული დეპარტამენტის რამდენიმეთვიანი თანამშრომლობის შედეგად, შემუშავდა ბრენდის სტრატეგიული პლატფორმა და მალევე, ნიკორას პირველი კამპანიაც ჩაეშვა – სწრაფი ვიდეორგოლების 6 სერია, სადაც მაყურებელს სახლის გარემოში, ნაცნობი Fast Food-ური სიტუაციების ნახვის შესაძლებლობა აქვს.

უჩა ურუშაძე (HOLMES&WATSON-ის სტრატეგიის განყოფილების ხელმძღვანელი): ნიკორა ყოველთვის ასოცირდებოდა კვების თანამედროვე ფორმებთან. დადგა დრო, რომ ბრენდმა სრულად აითვისოს ეს ნიშა. სამომხმარებლო ბაზარზე მისი პოზიცია კავშირში უნდა იყოს სამზარეულოს სისწრაფესთან.

ნიკუშა ანთაძე (HOLMES&WATSON-ის კრეატიული დირექტორი): არაფერია უფრო სწრაფი, ვიდრე საკუთარი მაცივრის გამოღება, როცა იქ 2-3 წუთში მოსამზადებელი, ან უკვე მზა გემრიელობა გელოდება.


„თანამედროვე სწრაფი კვების ობიექტი შენი სამზარეულოა და ეს ინსაითი ნიკორას ხორცპრუდუქტებზე შეყვარებულ ადამიანებში აღმოვაჩინეთ, კრეატიულ პლატფორმაზე მუშაობის დროს.
ასე გაჩნდა „სწრაფი სამზარეულო“. გადავწყვიტეთ, Fast Food-ებისთვის დამახასიათბელი ატრიბუტიკა და ტერმინოლოგია ნიკორას საკომუნიკაციო ენად გვექცია“ – ნიკუშა ანთაძე.

ნონა ძნელაძე (ნიკორა ჰოლდინგის მარკეტინგის დირექტორი): გვინდა, ნიკორა მომხმარებლისთვის ყოველთვის საყვარელ ხორცპროდუქტებთან ასოცირდებოდეს და შესაბამისად, მკაფიო საიმიჯო პარამეტრები ჰქონდეს.


„ჩვენს პარტნიორ კრეატიულ სააგენტო HOLMES&WATSON-თან ერთად, ზაფხულის დასაწყისში ინტეგრირებული საიმიჯო კამპანია „სწრაფი სამზარეულო“ წლის განმავლობაში, თითქმის ყველა სტანდარტულ, თუ არასტანდარტულ მედიაში გაიშლება“ – ნონა ძნელაძე.

ტატუდ ქცეული კალიგრაფია – HP-ის ემოციური ვიდეორგოლი

ექსტრემალურ სიტუაციაში დაწყებული რომანტიკული ურთიერთობა – Orbit-ის სახალისო ვიდეორგოლი