in

რა არის საჭირო სუპერმარკეტში მშვიდად ვაჭრობისთვის?! – „ნიკორას“ ვიდეორგოლი JWT Metro-ს შესრულებით

ნიკორას სუპერმარკეტმა“ სიახლე შესთავაზა საკუთარ მომხმარებლებს და სარეკლამო სააგენტო JWT Metro-ს დახმარებით, შეეცადა, კომპანია წარმოეჩინა, როგორც ქსელი, სადაც პროდუქტების შეძენა ადამიანებისთვის კომფორტის ზონაში ყოფნასთან ასოცირდება. ახალი საკრედიტო ბარათი – „მეტი“ „ნიკორა სუპერმარკეტისა“ და „ნიკორა XL-ის“ სავაჭრო ობიექტებზე, მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს, მათთვის საჭირო ყველა პროდუქტი შეიძინონ, ხოლო თანხა ბარათზე 45 დღის განმავლობაში დაფარონ.

Client: Nikora Supermarket • ნიკორა სუპერმარკეტი
Agency: JWT Metro
Creative Director: Eka Kipiani
Copywriter: Zuka Berdzenishvili, Elene Shengelia
Account Manager: Ani Gvatua
Director: Giorgi Liponava
First Aid: Oto Nika
DoP: Gigi Samsonadze
Production Designer: Dato Chkoidze
Production Designer Assistant: Zaza Gogorishvili
Costume Designer: Tika Shengelia
Casting Manager: Eka Mjhavanadze
Make Up: Irma Datuashvili
Production Company: Metro Production

Burger King-ის პროვოკაციული საახალწლო საჩუქარი McDonald’s-ისთვის

ფეხსაცმელი, რომელიც დედების ძალისხმევას ელექტროენერგიად გარდაქმნის! – Philips-ის სასარგებლო პროდუქტი