in

Nissan-ის ახალ მანქანას Manchester City-ის ფეხბურთელები გვაცნობენ

Manchester City-ის დოკუ, უოკერი და სილვა მდიდრულ მოგზაურობას იწყებენ Nissan Patrol-თან ერთად. A League of its Own-ის კამპანიაში მთავარი ნისანის მანქანაა, რომლის მდიდრულ მახასიათებლებს ფეხბურთელები გვაჩვენებენ, ოღონდ იუმორისტული გზით. რაღაც ისეთი ემართებათ, რაც რეალობას აშორებთ და შემთხვევით ვარჯიშის ჩაგდებისკენ უბიძგებთ. ასე კი ცადეს, Nissan Patrol-ის კომფორტი და მიმზიდველობა დაუძლეველ ცდუნებად წარმოეჩინათ, რომ იგი A League of its Own გახლავთ…

BOG

კამპანიაზე სარეკლამო სააგენტო TBWA\RAAD-მა იმუშავა. 

 

რა გელოდებათ Spotlight Tech 2024-ის „გაკვეთილებზე” – ინტერვიუ აკო ახალაიასთან

საუკეთესო პრემიალური სასმელი და საუკეთესო მარკეტინგული კამპანია „ლიმონათი ბორჯომისგან“