„No Lay’s, No Game“ — ჩიფსის უდიდესმა ბრენდმა და უეფას ჩემპიონთა ლიგის (UCL) ოფიციალურმა პარტნიორმა ამ სახელწოდებით დაიწყო გლობალური კამპანია. ვიდეორგოლის მთავარ გმირებად ორი ლეგენდა გვევლინება — დევიდ ბექჰემი და ტიერი ანრი.
სიუჟეტი საკმაოდ სახალისოა, რაც ბრენდის ხასიათში იდეალურად ჯდება. როგორც ჩანს, ტიერიმ ცდუნებას ვერ გაუძლო და ლეისის ჩიფსი ბოლომდე ჭამა. ბექჰემს კი სან სიროს სტადიონზე იმდენად უნდა ჩიფსი, ყველაზე გიჟურ გადაწყვეტილებას იღებენ — მაყურებლებში ვისაც ლეისი აღმოაჩნდება, ტიერისთან და ბექჰემთან ერთად უყურებენ თამაშს, ყველაზე საპატიო ადგილას.