მხოლოდ გლობალურ ბრენდებს შეუძლიათ მომხმარებლებთან მსგავსი კომუნიკაცია! – ასე აფასებენ „მაკდონალდსისთვის“ სააგენტო „ლეო ბარნეტის“ მიერ შექმნილ გარე რეკლამას.
ბილბორდებს, რომელიც მაქსიმალური მინიმალიზმითაა შთაგონებული, ხაზს ბრენდის ძალაუფლებას უსვამს.
კიდევ რამდენ ბრენდს შეუძლია ასე თამამად მოქცევა? – ბილბორდებზე ვერც ბრენდის სახელს აღმოვაჩენთ, არც მისი ლოგოა დატანილი ან მისი პროდუქტის რომელიმე ფოტო. ამის ნაცვლად, ჩვენ მისი ძირითადი პროდუქტების საკვანძო ინგრედიენტების სიას ვკითხულობთ.
სიას, რომლის ჩამონათვალში ფერები შემთხვევით არაა შერჩეული. ესეც ბრენდისთვის ორგანულ პალიტრაშია გადაწყვეტილი.
ბილბორდები ტიპოგრაფ დევიდ შვენთან პარტნიორობით შეიქმნა.
CREDITS:
Agency – Leo Burnett London
CCO – Chaka Sobhani
Creative Director – Pete Heyes
Art Director – James Millers
Copywriter – Andrew Long
Designer – Jake Arnold, David Schwen
Head of Design – Phil Bosher
Account Director – Steph Bates
Senior Account Manager – Rob Ellen
Account Executive – Callum Matthews
Project Director – Emily Green
McDonald’s:
Marketing Manager – Hannah Pain
Campaign Assistant – John McClure