in

„ჯეოსელი“ გაითიშა – რა განმარტებას აკეთებს კომპანია

რამდენიმე წუთის წინ კომპანია „ჯეოსელის“ („სილქნეტი“) მომსახურება გაითიშა – აბონენტებს არ მიეწოდებათ არც ხმოვანი და არც ინტერნეტ მომსახურება. მომხდართან დაკავშირებით კომპანიამ განცხადება გაავრცელა. „მარკეტერი” უცვლელად გთავაზობთ ტექსტს:

BOG
BOG

„ჯეოსელის ქსელში ფიქსირდება შეფერხება როგორც ხმოვან, ასევე ინტერნეტ მომსახურებაზე. კომპანიის ტექნიკური სამსახური ინტენსიურ რეჟიმში მუშაობს არსებული ხარვეზის აღმოსაფხვრელად. ჩვენს აბონენტებს ბოდიშს ვუხდით ამ დისკომფორტისთვის და უახლოეს მომავალში შევატყობინებთ ინფორმაციას ქსელთან დაკავშირებით”.

Toy Story 4-ის ახალი ტრეილერი

„თუ გიჭედავს, შეამოწმე“ – კომისიამ ინტერნეტის ხარისხის კონტროლი დაიწყო