რამდენიმე წუთის წინ კომპანია „ჯეოსელის“ („სილქნეტი“) მომსახურება გაითიშა – აბონენტებს არ მიეწოდებათ არც ხმოვანი და არც ინტერნეტ მომსახურება. მომხდართან დაკავშირებით კომპანიამ განცხადება გაავრცელა. „მარკეტერი” უცვლელად გთავაზობთ ტექსტს:
„ჯეოსელის ქსელში ფიქსირდება შეფერხება როგორც ხმოვან, ასევე ინტერნეტ მომსახურებაზე. კომპანიის ტექნიკური სამსახური ინტენსიურ რეჟიმში მუშაობს არსებული ხარვეზის აღმოსაფხვრელად. ჩვენს აბონენტებს ბოდიშს ვუხდით ამ დისკომფორტისთვის და უახლოეს მომავალში შევატყობინებთ ინფორმაციას ქსელთან დაკავშირებით”.
