რებრენდინგი კომპიუტერულ პროგრამებსაც შეეხო. ანტივირუსი Norton-ი ახალი დიზაინით გამოვა.
კამპანია “იარე თამამად” გათვლილია მცირე ბიზნესზე და მომხმარებელზე, რომელიც აქტიურად იყენებს სმარტფონებს. მთავარი იდეაც საკმად დამაიმედებელია “სანამ Norton-ი მუშაობს არაფრის შეგეშინდეთ”.
ინტერნეტ რეკლამა, რომელიც კამპანიის ნაწილია YouTube-ზე About, Parents, Family Fun, CBS News, CNN, Forbes-ზე განთავსდა.
ახალი საფირმო სტილის შეფასება ოფიციალურ საიტზეა შესაძლებელი – norton.com
http://youtu.be/vkWaBCeDVzc
http://youtu.be/mGBghnOoot8