in

Norton-ის რებრენდინგი

რებრენდინგი კომპიუტერულ პროგრამებსაც შეეხო. ანტივირუსი Norton-ი ახალი დიზაინით გამოვა.

კამპანია “იარე თამამად” გათვლილია მცირე ბიზნესზე და მომხმარებელზე, რომელიც აქტიურად იყენებს სმარტფონებს. მთავარი იდეაც საკმად დამაიმედებელია “სანამ Norton-ი მუშაობს არაფრის შეგეშინდეთ”.

ინტერნეტ რეკლამა, რომელიც კამპანიის ნაწილია YouTube-ზე About, Parents, Family Fun, CBS News, CNN, Forbes-ზე განთავსდა.

ახალი საფირმო სტილის შეფასება ოფიციალურ საიტზეა შესაძლებელი – norton.com

http://youtu.be/vkWaBCeDVzc

http://youtu.be/mGBghnOoot8

“მე გადავწყვიტე!” – Beyonce ტოიოტას რეკლამაში

“შტეპცელის მონები” – Samsung-მა iPhone-ის მომხმარებლებს კიდევ ერთხელ დასცინა