WhatsApp-ის ახალი კამპანია Not Even WhatsApp მეტას ყველაზე დიდი მარკეტინგული ინვესტიციაა, რომელიც კომპანიას აქამდე გაუკეთებია. მიზეზი კი ყოველთვიურ 3 მილიარდ მომხმარებელთან ერთი მნიშვნელოვანი გზავნილის მიტანაა, რომ არავის, მათ შორის არც WhatsApp-ს, შეუძლია ნახოს ან მოისმინოს თქვენი პერსონალური შეტყობინებები.
რეკლამაში კი გვაჩვენებს, რეალურად, რას ხედავს პლატფორმა, როცა აპლიკაციით სურათებს, ვიდეოებსა თუ ტექსტურ შეტყობინებებს ვგზავნით:
„გვინდოდა, შეტყობინებების ყოველდღიური ქაოსის სილამაზე აღგვებეჭდა — უცნაური ვოისები, ემოციური შეტყობინებები გვიან ღამით, ის, რასაც მხოლოდ იმიტომ აზიარებთ, რომ იცით, არავინ ნახავს. სწორედ ეს არის WhatsApp-ის ძალა და კამპანიაც ამას შეეხება: ნდობა, ინტიმურობა და სრული თავისუფლება, გამოხატოთ საკუთარი თავი“, — განმარტავს მატ მილლერი, West BBDO-ს CEO.
აღსანიშნავია, რომ ამ მიზნით WhatsApp-მა მომხმარებლებს ცოტა ხნის წინ Advanced Chat Privacy-ის ხელსაწყოც შესთავაზა…