ონლაინ საცალო ვაჭრობის კომპანია Not On The High Street ახალი ლოგოთი და კამპანიით წარსდგა, რათა ახალგაზრდა აუდიტორია მეტად მიიზიდოს. Celebrate Life კამპანიის ფარგლებში გამოქვეყნდა ვიდეორგოლი, რომელიც ბრენდის ტრანსფორმაციას ასახავს ტრადიციული შემთხვევების საჩუქრებიდან ცხოვრების ყველა მომენტის საჩუქრებამდე — იქნება ეს თმის ცუდად შეჭრის დღე თუ დაბადების დღე.
„Not On The High Street არის საკულტო ბრიტანული საჩუქრების ბრენდი და იდეალური ადგილია დღევანდელი საჩუქრების გამცემისთვის, იქნება ეს დიდი თუ პატარა ღონისძიება. ჩვენ ბრენდს ახალი იერსახე მივეცით, ახალი კამპანია კი ამ საკვანძო ეტაპს წარმოადგენს, რადგან ახალი თაობის მიმართ ვაფართოებთ ყურადღებას“, — ამბობს კომპანიის კრეატიული დირექტორი, ლორნა ბრაუნი.
კამპანია New Commercial Arts-ის მიერ შეიქმნა, ჟოსელინ ანკეტილის რეჟისორობით. New Commercial Arts-ის დამფუძნებელმა და სამხატვრო დირექტორმა, ნიკი ჰოფერმა აღნიშნა: „Not On The High Street-ის ხელახალი გაშვება დიდი სიამოვნება იყო. ჩვენი კამპანია „იზეიმეთ ცხოვრება“ მხიარული ხარკია ყველა იმ მომენტისთვის, სადაც პატარა საჩუქარი დიდ გზას ადგას“.