in

არანაირი „ერთი ღამის” ურთიერთობა – თქვენ ერთგული მომხმარებლები გჭირდებათ

ნებისმიერი კომპანიისთვის მნიშვნელოვანია ერთგული მომხმარებელი. მეტიც, წარმატებისა და წინსვლისთვის სწორედ გრძელვადიანი ურთიერთობებია საჭირო. არსებობს გარკვეული „წესები”, რომელებიც „ერთი ღამის” ურთიერთობებს აგარიდებთ და თქვენი პროდუქტისა თუ სერვისის მუდმივი მომხმარებლების რიცხვს მნიშვნელოვნად გაზრდის.

pasha-statiebi
pasha-statiebi

სტარტაპერებმა და ანტერპრენუარებმა ისე უნდა დაგეგმონ მარკეტინგული სტრატეგია, რომ შეინარჩუნონ ძველი და შეიძინონ ახალი ერთგული მომხმარებლები. საამისოდ საჭიროა, ყურადღება მიაქციონ თანამშრომლებს შორის ურთიერთობას. ლიდერობისთვის „ბრძოლის” ნაცვლად, უნდა გაიზიარონ პასუხისმგებლობა და ურთიერთშეთანხმებით იმოქმედონ. სასურველია, მომხმარებლებთან განიხილონ, თუნდაც, ვებგვერდზე განთავსებული ინფორმაცია, ჰქონდეთ მათთან კომუნიკაცია. მომხმარებლების ნებისმიერი ინიციატივის განხილვა და მათთან დიალოგი მხოლოდ დადებით უკუკავშირს მოიტანს. ამასთან, მომხმარებლებმა უნდა მიიღონ გარკვეული სარგებელი. სტარტაპერებმა და ანტერპრენუარებმა თითოეული მათგანის პერსონალიზაცია უნდა მოახდინონ.



“პრანა” – სტუდია, რომელიც პიროვნული ზრდის ტრენინგებსა და იოგას აერთიანებს

ლადო მალაზონიამ პერსონალური ბრენდბუქი შექმნა