ტკივილისგან დროებითი გამოსავალი, ოპიოიდები, უმეტეს შემთხვევაში სასიკვდილო რეცეპტს წარმოადგენს ხოლმე. სტატისტიკურად, მხოლოდ ამერიკაში, გასულ წელს ამ მედიკამენტის მიღების გამო, 22,000 ათასი ადამიანი გარდაიცვალა. ოპიოიდების წინააღმდეგ ბრძოლაში, Spotify-ის მსგავსად, უკვე ორგანიზაცია National Safety Council-იც ჩაერთო და საზოგადოებას სააგენტო BBDO-სთან ერთად მომზადებული საინტერესო კამპანია წარმოუდგინა. NSC-მ გარდაცვლილი ადამიანების სახეები ტაბლეტებზე გადაიტანა და მათ დასათვალიერებლად ამ მედიკამენტის მომხმარებლები მიიწვია. კედელზე გამოფენილი სახეები, ერთი შეხედვით, “სამეფო კარის თამაშების” მრავალსახიანი ღმერთის ტაძარს მოგაგონებთ.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=113&v=0jmDHoPUGKI