in ,

7 მილიონი განსხვავებული შეფუთვა! – Nutella-ს მორიგი ორიგინალური კამპანია

Nutella-მ კიდევ ერთხელ დაუმტკიცა საზოგადოებას თავისი გამორჩეულობა და კრეატიულობა. აქამდე ბრენდის შეფუთვა ყოველ ჯერზე განსხვავებული და ინდივიდუალური იყო, სახელებითა თუ სხვა მნიშვნელოვანი გზავნილებით. ამჯერად, კომპანია კიდევ უფრო შორს წავიდა და ლამაზი, ფერადი ნახატები შექმნა, შემდეგ ისინი თავის პროდუქტზე განათავსა და 7 მილიონი განსხვავებული შეფუთვის ქილა გამოუშვა ბაზარზე, რომელიც 1 თვეში გაიყიდა. ახალი კამპანია Nutella Unica, სპეციალურად იტალიისთვის შეიქმნა. იდეის განხორციელებასა და მისთვის სარეკლამო ვიდეორგოლის გადაღებაზე, ბრენდთან ერთად, სააგენტო Ogilvy & Mather-მა იზრუნა.

 

„არაბულების ხელოვნების სახლი” – საგვარეულო ბრენდად ქცეული არამატერიალური კულტურული მემკვიდრეობა

7 ფერი, რომლის დიზაინში გამოყენების შემთხვევაშიც გიჩივლებენ