in ,

რა მოხდებოდა ობოლი ბავშვები თავად რომ ირჩევდნენ მშობლებს?

მარკეტერი წარმოგიდგენთ საქველმოქმედო ფონდ Fragile Childhood-ისა და სარეკლამო სააგენტო Havas Worldwide Helsinki-ს ერთობლივ ნამუშევარს. რეკლამის სამიზნე აუდიტორია “ალკოჰოლიკი” მშობლები არიან, რომლებიც ხშირად ვერ აცნობიერებენ თუ რა ზარალს აყენებენ საკუთარი ქცევით შვილებს.

BOG

ვიდეო რგოლის გენიალური არტ დირექტურა ამ პრობლემაზე დაფიქრების საშუალებას იძლევა! ნახეთ ვიდეო და გახსოვდეთ, რომ რეალურ ცხოვრებაში ბავშვები მშობლებს “ვერ” ირჩევენ, ამის გამო კი ნუ დაუმახინჯებთ მათ ცხოვრებას!

8-9 ნოემბერს თბილისში Game Jam ჩატარდება !

უფასო ბორჯომი სასიამოვნო მელოდიის სანაცვლოდ! გენიალური ექსპერიმენტი