ციფრული საათების ეპოქამდე დიდი ხნით ადრე, როდესაც ჯერ კიდევ მექანიკური მექანიზმის წიკწიკით ვიგებდით ზუსტ დროს, ბაზარზე საათების ბრენდი Omega გამოჩნდა. თუკი გაინტერესებთ, როგორ დაიბადა ბრენდი შვეიცარიის ერთ უბრალო სოფელ ლა შო-დე-ფონში, თქვენ დილის გემრიელი ყავა მოიმზადეთ, ჩვენ კი Omega-ს ამბავს მოგითხრობთ.
Omega-ს ისტორია 1848 წელს იწყება, იმ დროიდან როცა ახალგაზრდა მესაათე ლუი ბრანდტმა თავის სოფელში საათების პატარა სახელოსნო გახსნა. ბრანდტი მთლიანად ორიენტირებული იყო ზედმიწევნით სიზუსტეზე, ამიტომ მისი ოსტატობის შესახებ სწრაფად გავრცელდა ამბავი მთელ შვეიცარიაში. მალე, საქმეს მისი ვაჟები, ლუი-პოლ და სეზარი შეუერთდნენ. ძმებმა საათების ტრადიციული დამზადების მეთოდები გადაიაზრეს და გადაწყვიტეს, რომ ნაწილების შეცვლის შესაძლებლობა უნდა შეექმნათ. 1894 წელს, მათ რევოლუციური სიახლე შემოიტანეს – Omega-ს კალიბრი.
მაინც, როგორ დაიბადა Omega, რომელიც საკუთარ თავზე ზედმეტი აღწერის გარეშე საუბრობს? ეს ინოვაციური მოძრაობა, რომელიც ბერძნული ანბანის ბოლო ასო-ბგერას ემთხვევა, თავისი დროის საოცრება იყო. სერიულად წარმოებული ახალი მეთოდების გამოყენებით, იგი უზრუნველყოფდა განსაკუთრებულ სიზუსტეს და შეცვლად ნაწილებს. ეს იმას ნიშნავდა, რომ საათების ნებისმიერ მწარმოებელს შეეძლო ომეგას ნაწილის გამოყენება. „ომეგას“ სახელი არ არის შერჩეული მხოლოდ მისი სიმბოლური მნიშვნელობიდან გამომდინარე. ის ასევე ასახავდა ბრენდის ერთგულებას საათის დამზადების ყოვლისმომცველი გადაწყვეტილებებისადმი.
Omega მუდმივად ცდილობდა სფეროში სიახლეების შემოტანას. 1892 წელს შეიქმნა პირველი წამზომი მაჯისთვის და ბრენდმა მიიღო პრესტიჟული გრან პრი უნივერსალურ გამოფენაზე, 1900 წელს. 1903 წლისთვის, „ომეგას“ ბრენდის წარმატებამ საფუძველი ჩაუყარა Omega Watch Co.-ს ოფიციალურ დაარსებას.
Omega-ს საიმედოობა სახელმწიფო დონეზე აღიარეს. 1917 წელს, ბრიტანეთის სამეფოს მფრინავი კორპუსი სწორედ ომეგას საათებს იყენებდა საბრძოლო ნაწილებში, რაც ადასტურებს მათ სიმტკიცესა და სიზუსტეს. ბრიტანეთს აშშ-ს არმიამ 1918 წელს მიბაძა. ამან კიდევ უფრო გააძლიერა ბრენდის რეპუტაცია.
დღეს, Omega ფუფუნებისა და ინოვაციის სიმბოლოდ რჩება. ბრენდი აგრძელებს გამორჩეული საათების შემუშავებას. საკულტო Speedmaster-დან დახვეწილ Seamaster-მდე, თითოეული მათგანი ადასტურებს ბრენდის ერთგულებას ხარისხისა და სიზუსტის მიმართ. ცნობილ ადამიანებთან და სპორტულ ღონისძიებებთან თანამშრომლობა კიდევ უფრო ამყარებს „ომეგას“ ბრენდის იმიჯს, რომელიც მოიცავს როგორც მემკვიდრეობას, ასევე თანამედროვე სტილს.
პატარა სახელოსნოდან დაწყებული ბრენდის რეპუტაციას, დღეს, ასტრონავტები ენდობიან. Omega-მ შექმნა საუკუნოვანი ისტორია, რომელიც აერთიანებს ერთგულებას, ინოვაციასა და ბრწყინვალებისაკენ დაუდგრომელ სწრაფვას.
რუბრიკის „ყავასთან საკითხავი“ წარმდგენია Dunkin’.