in

მოხალისეები იზოლაციაში მყოფ მოხუცებს, უბრალოდ მოსაკითხად, ყოველდღე ურეკავდნენ

თუკი ეს კარანტინისთვის დამახასიათებელი ტიპური რეკლამა გგონიათ, ცდებით. Cox Communications-მა, სააგენტო 180LA-თან ერთად იზოლაციის სირთულე სულ სხვა მხრიდან დაგვანახა. პანდემიის დროს, მარტოობა უფროსი ასაკის ადამიანებისთვის განსაკუთრებით რთული აღმოჩნდა. სწორედ ამიტომ, კომპანია Cox Communications-ის თანამშრომლებმა გადაწყვიტეს, ყოველდღე დაერეკათ, მოეკითხათ და გაემხნევებინათ მარტო მცხოვრები მოხუცები. კამპანიასაც ასე ჰქვია “თითო ზარი ყოველდღე!” (One Call A Day).

ბილაინი თანამშრომლებისთვის „იმუშავე საიდანაც გინდა“ პოლიტიკის დანერგვას განიხილავს

რამდენად ნორმალური იყო ის, რაც ნორმალურად მიგვაჩნდა? [ვიდეო]