in

Orangina-ს უცნაური სტატისტიკა

5-დან 4 მომხმარებელი სტატისტიკის ერთგულია, თუნდაც სულელური სტატისტიკის, მთავარია ის ციფრებს და  მონაცემებს შეიცავდეს.

Orangina-მ და სააგენტო Fred & Farid-მა უჩვეულო სტატისტიკა შესთავაზეს მომხმარებელს.

უცნაური სარეკლამო სიუჟეტი – ყველა ვინც Orangina-ს წვენს მიირთმევს არაფერი მოუვა.  თამამი სლოგანი “Stay alive, drink Orangina” , ამ ყველაფერს დაუმატეთ ანთროპომორფიზმიც და სარეკლამო რგოლი მზადაა.

 

 

 

 

და რა თქმა უნდა ჯადოსნური MAKING OF

 

კლიენტი: Orangina
სააგენტო: Fred & Farid, Paris and Shanghai
კრეატიული დირექტორი: Fred & Farid

Baileys–ის ახალი, “ქალური” ბოთლი

ბრენდების ბრძოლა გრძელდება (ნაწილი მესამე)