in ,

არცერთი ყლუპი შენჯღრევის გარეშე! – კანის ლომის მფლობელი Orangina-ს ბოთლი, რომელიც შემქმნელებმა თავდაყირა დააყენეს

როდესაც გცხელა და გწყურია, ხელში კი გამაგრილებელი სასმელი გიჭირავს, ძნელია დამატებითი მოძრაობების გაკეთებაზე იფიქრო. თუმცა, ეს აღარც არის საჭირო. ზოგიერთი სასმელის გემოს შესაგრძნობად, დალევამდე მისი შენჯღრევაა საჭირო, მაგრამ თუ Orangina-ს ახალი ბოთლიდან სვამთ, ის თავად იზრუნებს ამაზე. ახალი დიზაინის დამსახურებით, Orangina-ს გამაგრილებელი სასმელის დალევა, მისი ამოტრიალების გარეშე შეუძლებელია.

 

 

გამაგრილებელი და ალკოჰოლური სასმელების მწარმოებელი კომპანიები თავიანთი პროდუქციის ჭურჭელს განსხვავებულ ფორმებსა და ფუნქციებს აძლევენ, რითაც მომხმარებლის გაოცებას ცდილობენ.

Pepsi-ს სავარჯიშო ჰანტელი, Becks-ის ფონოგრაფი, Cobra-ს ქაფის მარეგულირებელი… ეს იმ გამოგონებათა არასრული სიაა, რომელთა შთაგონების წყაროდაც ბოთლი იქცა.

ბოთლი, ამჯერად, Orangina-ს ახალი კამპანიის ინსპირაციის წყაროა. მისმა შემქმნელებმა გამორჩეულ დიზაინთან ერთად, ბოთლის პრაქტიკულობაზეც იზრუნეს. სააგენტო BETC-მა მისი დიზაინი თავდაყირა ამოატრიალა, გასახსნელი კი ბოთლის ძირში მოათავსა. იმის გამო, რომ მომხმარებელს ლითონის შეფუთვით გამოშვებული სასმელის შენჯღრევა ხშირად ავიწყდება, კომპანიამ ისინი “აიძულა” ბოთლი დალევამდე ერთხელ მაინც ამოაყირავონ.

სააგენტო BETC-მა გამოგონებისთვის კანის ლომების კრეატიულ ფესტივალზე ჯილდოც დაიმსახურა, გასულ კვირას, მან Outdoor კატეგორიაში ვერცხლის ლომი აიღო.

ახალი მატარებელი, რომელიც მალე საქართველოში გამოჩნდება!

გაიცანით ახალგაზრდა მარკეტერები, რომლებმაც Young Lions-ის კონკურსში გაიმარჯვეს