in ,

ორი გოგონას შთამაგონებელი ისტორია Burt’s Bees–ს ახალი ტუჩსაცხის რეკლამაში

კოსმეტიკურმა ფირმა Burt’s Bees–მა თავისი ახალი ტუჩსაცხის რეკლამისთვის არა ცნობილი სახეები ან მოდელები, არამედ ორი ლამაზი და განსხვავებული გოგონა მოიწვია. ეს მიდგომა Stella McCartney-ს რეკლამას ჩამოჰგავს, სადაც ამ ვიდეორგოლების მსგავსად, უშუალოდ პროდუქტი არ არის გარეკლამებული.

ახალი პროდუქტისთვის ორი ვიდეორგოლი გადაიღეს, რომელიც გოგონების ძალიან შთამბეჭდავ ისტორიაზე მოგვითხრობს.

პირველი რგოლი ალბინოს დიანდრა ფორესტზეა – გოგონაზე, რომელიც ფერადკანიანი ადამიანების გარემოცვაში დაიბადა და იყო ყველაზე თეთრი. დიანდრა მისი განსხვავებულობის გამო ყოველთვის ძალიან ბევრ პრობლემას აწყდებოდა მანამ, სანამ საკუთარი განსაკუთრებულობა თავადვე არ აღიარა.

 

https://www.youtube.com/watch?v=5LgrwUulIm4

 

მეორე ვიდეო უნიჭიერეს მუსიკოს მენდი ჰარვეიზეა. მენდის სმენასთან დაკავშირებით პრობლემები აქვს, მაგრამ ის არ ნებდება. გოგონას არ სურს, რომ მისი მუსიკაც ისე არ მიჩუმდეს, როგორც სმენა.

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZUYFG29gK1w

 

მიუხედავად იმისა, რომ ეს ორი ვიდეო Burt’s Bees–ის ტუჩსაცხის რეკლამას წარმოადგენს, მთელი აქცენტი მაინც ისტორიებზეა, რომლებიც ნებისმიერი გოგოსთვის შეიძლება შთაგონებად იქცეს.

“მიიღე მეტი შესაძლებლობა” – თიბისი ბანკის ახალი ვიდეორგოლი

ნამჯის სახლი – ძველი სამშენებლო ტრადიციის ახალი სიცოცხლე