in

ორიგამი ჯონსონს ბეიბისგან

Johnson’s Baby-ს ახალი ვიდეო სპეციალურად იმ მომხმარებლისთვის შეიქმნა, რომელსაც აინტერესებს პროდუქციის შემადგენლობა.

BOG

ბოლო პერიოდში კომპანიაში ბევრი წერილი შედიოდა, რომელშიც დედები აცხადებდნენ რომ პროდუქტი ბავშვისთვის მავნებელ ნივთიერებებს შეიცავს.

Johnson’s Baby-ში გადაწყდა მომხმარებელთან გამჭირვალე  დიალოგი წამოეწყოთ და ამისთვის სოციალური მედია გამოიყენეს.  ახალი კამპანიის ფარგლებში 40 ვიდეო რგოლი მომზადდა, რომლებიც მხოლოდ და მხოლოდ პროდუქტის უსაფრთხოებას ეხება.

კომპანია ოფიციალურად აცხადებს, რომ რამდენიმე თვეში ყველა იმ საეჭვო ინგრედიენტს ამოიღებს და მომხმარებლის ყველა მოთხოვნას დააკმაყოფილებს.

ოქსფორდის სტუდენტებმა შაკირას სიმღერა იმღერეს – სოციალური რეკლამა

“ნუ შეამოკლებ შენი მოგზაურობის ისტორიას” – ყაზახეთის ბილაინის როუმინგის კამპანია