Johnson’s Baby-ს ახალი ვიდეო სპეციალურად იმ მომხმარებლისთვის შეიქმნა, რომელსაც აინტერესებს პროდუქციის შემადგენლობა.
ბოლო პერიოდში კომპანიაში ბევრი წერილი შედიოდა, რომელშიც დედები აცხადებდნენ რომ პროდუქტი ბავშვისთვის მავნებელ ნივთიერებებს შეიცავს.
Johnson’s Baby-ში გადაწყდა მომხმარებელთან გამჭირვალე დიალოგი წამოეწყოთ და ამისთვის სოციალური მედია გამოიყენეს. ახალი კამპანიის ფარგლებში 40 ვიდეო რგოლი მომზადდა, რომლებიც მხოლოდ და მხოლოდ პროდუქტის უსაფრთხოებას ეხება.
კომპანია ოფიციალურად აცხადებს, რომ რამდენიმე თვეში ყველა იმ საეჭვო ინგრედიენტს ამოიღებს და მომხმარებლის ყველა მოთხოვნას დააკმაყოფილებს.












