in

ფარელ ვილიამსი და Pusha T ადიდასის სუპერსტარის ახალ რეკლამაში!

“Adidas”-ი თავისი ლეგენდარული ხაზის “Originals”-ის 45 წლის იუბილეს აღნიშნავს. “სუპერსტარ”-ის გლობალური კამპანიის ახალი ვარსკვლავები გახდნენ – ფარელ ვილიამსი და Pusha T.  

“Adidas”-ი სარეკლამო კამპანიაში სიტყვების გადათამაშებას ახდენს და მთავარ გმირებს ორაზროვანი შეკითხვის წინაშე აყენებს  – “რას ნიშნავს იყო ვარსკვლავი”.

პასუხები  ასე გამოიყურება:

ფარელ ვილიამსი – “ვარსკვლავობა არ ნიშნავს მილიონობით მნახველს და მილიონობით like-ს”

რიტა ორა – “ვარსკვლავობა არ ნიშნავს გათელილ გზაზე სიარულს”  

მეთიუ ლილარდი – “ვარსკვლავობა არ ნიშნავს მაისურზე ან დროშაზე საკუთარი სახელის დანახვას” 

შავ-თეთრი ვიდეორგოლის კონცეფციაზე სააგენტო “Johannes Leonardo”-მ იზრუნა.

https://youtu.be/PsgJqTqMwIA

ყველაზე საშინელი სიკვდილი რეკლამაში! [რთული სანახავი ვიდეო]

“ThinkModo”-მ “ადამიანი ფანარი” შექმნა! შესანიშნავი პროექტი