in

ქალაქი “ოსლო”, ახალი საინვესტიციო ლოგოტიპით

ოსლოში ახალი საინიციატივო ბრენდი “Oslo Business Region” შეიქმნა. მათი მიზანია ნორვეგიის დედაქალაქის ბიზნეს კუთხით განხილვა და პიარი.

განსაკუთრებული ყურადღება სტარტაფების რაოდენობაზეა გადატანილი, ოსლოს ევროპის ერთ-ერთ ინოვაციურ ქალაქად წარმოჩენაზე და მისი  რითმის ხელშეწყობაზე.

ადგილობრივ სტუდიას Metric-ს “Oslo Business Region”-მა ახალი ლოგოტიპი შეუკვეთა. კრეატორებმა L ძახილის ნიშნით შეცვალეს, რამაც ლოგოს გამოყენება გაამარტივა. აღარ არის საჭირო სპეციალური შრიფტის გამოყენება. შედეგად “OS!O” შეგიძლიათ ნებისმიერი შრიფტით დაწეროთ.

 

os (1) os (2) os (3) os (4)

გაინტერესებთ, რა მოხდებოდა ზამთარში ზაფხულის ფეხსაცმელები რომ გეცვათ? – ექსკლუზივი მარკეტერზე

ჩვენ წაგიყვანთ უფრო შორს და მაღლა – “Land Rover”