ოსლოში ახალი საინიციატივო ბრენდი “Oslo Business Region” შეიქმნა. მათი მიზანია ნორვეგიის დედაქალაქის ბიზნეს კუთხით განხილვა და პიარი.
განსაკუთრებული ყურადღება სტარტაფების რაოდენობაზეა გადატანილი, ოსლოს ევროპის ერთ-ერთ ინოვაციურ ქალაქად წარმოჩენაზე და მისი რითმის ხელშეწყობაზე.
ადგილობრივ სტუდიას Metric-ს “Oslo Business Region”-მა ახალი ლოგოტიპი შეუკვეთა. კრეატორებმა L ძახილის ნიშნით შეცვალეს, რამაც ლოგოს გამოყენება გაამარტივა. აღარ არის საჭირო სპეციალური შრიფტის გამოყენება. შედეგად “OS!O” შეგიძლიათ ნებისმიერი შრიფტით დაწეროთ.