მარკეტინგის სამყაროში უკვე ყველა შეეჩვია Gucci-ს კრეატიული დირექტორის, ალესანდრო მიკელეს უჩვეულო, „ველურ“ კამპანიებს… თუმცა ეს მის ნამუშევრებს ნაკლებად მნიშვნელოვანს არ ხდის და ყოველ ჯერზე დიდ აღტაცებას იმსახურებს.
ბრენდის ახალი თანამშრომლობა Palace-თან, სკეიტბორდისა და ქუჩის ტანსაცმლის ბრენდთან შედგა. ეს უკანასკნელი ყველასათვის ცნობილია თავისი მახვილგონივრული და „უპატივცემულო“ რეკლამებით. როგორც ჩანს, სუპერ თანამედროვე, მაგრამ უცნაური კამპანიების მქონე მიკელესა და Palace-ს შორის თანამშრომლობა გარანტირებულიც კი იყო სასურველი პროდუქტის მისაწოდებლად.
რეკლამის პირველი ნახევარი ფოკუსირებულია ამქვეყნიურ წვეულებაზე, რომელიც შექმნილია 1990-იანი წლების Prodigy-ის რეივის ჰიტის გარეთ. ის მერი პოპინსის სტილის ქოლგის ქვეშ იწყება. სიუჟეტი კი მოულოდნელად ვითარდება, როდესაც არასაიმედო კორპორატიულ დარბაზში ვინაცვლებთ, სადაც სეზამის ქუჩის სტილის პერსონაჟები ტრიუმფალურად აღნიშნავენ თანამშრომლობას.