in

Palace-ისა და Gucci-ს ერთობლივი უჩვეულო კამპანია

მარკეტინგის სამყაროში უკვე ყველა შეეჩვია Gucci-ს კრეატიული დირექტორის, ალესანდრო მიკელეს უჩვეულო, „ველურ“ კამპანიებს… თუმცა ეს მის ნამუშევრებს ნაკლებად მნიშვნელოვანს არ ხდის და ყოველ ჯერზე დიდ აღტაცებას იმსახურებს.

BOG

ბრენდის ახალი თანამშრომლობა Palace-თან, სკეიტბორდისა და ქუჩის ტანსაცმლის ბრენდთან შედგა. ეს უკანასკნელი ყველასათვის ცნობილია თავისი მახვილგონივრული და „უპატივცემულო“ რეკლამებით. როგორც ჩანს, სუპერ თანამედროვე, მაგრამ უცნაური კამპანიების მქონე მიკელესა და Palace-ს შორის თანამშრომლობა გარანტირებულიც კი იყო სასურველი პროდუქტის მისაწოდებლად.

რეკლამის პირველი ნახევარი ფოკუსირებულია ამქვეყნიურ წვეულებაზე, რომელიც შექმნილია 1990-იანი წლების Prodigy-ის რეივის ჰიტის გარეთ. ის მერი პოპინსის სტილის ქოლგის ქვეშ იწყება. სიუჟეტი კი მოულოდნელად ვითარდება, როდესაც არასაიმედო კორპორატიულ დარბაზში ვინაცვლებთ, სადაც სეზამის ქუჩის სტილის პერსონაჟები ტრიუმფალურად აღნიშნავენ თანამშრომლობას.

აქციეთ თქვენი შეხვედრა წარმატებულ გამოცდილებად „რადისონთან“ ერთად!

კომპანია Lenovo მომხმარებელს დამატებით სერვისს — შემთხვევითი დაზიანებისგან დაცვას სთავაზობს