in

PANTONE და Motorola ტელეფონებს ფერების ტენდენციების მიხედვით გამოუშვებენ

PANTONE და Motorola ახლა გვთავაზობენ იმას, რასაც ტელეფონის ჩასადების საჭიროების შესახებ შეიძლება გრძნობდეთ… კომპანიების წყვილმა მრავალწლიანი პარტნიორობის შესახებ გამოაცხადა, რათა ფერების ფსიქოლოგია და სტრატეგია Motorola-ს პორტფოლიოში ჩართოს. 

Motorola სმარტფონებს თვითგამოხატვის საშუალებად მიიჩნევს, ახლა კი სწორედ ამ მიზნით გადაწყვიტა ფერების ძლიერი ენის გამოყენება და ტონის შერჩევა, როგორც დიდი, ისე პატარა მომენტებისთვის. PANTONE კი მომდევნო წლებს Motorola-სთვის ფერებისა და დიზაინის უახლესი ტენდენციების შერჩევას დაუთმობს. ამასთან, პალეტსაც PANTONE შექმნის, რაც წლის ფერსაც მოიცავს.

პირველი კი Motorola-ს Edge 30 Neo ხაზია, რომელიც PANTONE-ის 4 ტონისგან შედგება: 2022 წლის ფერი — Very Peri, Ice Palace, Aqua Foam და Black Onyx. იმასაც გვეუბნებიან, რომ ამგვარად Motorola ინდუსტრიაში ფერებისა და დიზაინის ტენდენციების ლიდერი გახდება. 

რა გავლენას ახდენს სოციალური მედიის ტენდენციები SEO ოპტიმიზაციაზე

როგორ აცოცხლებს Ikea-ს ავეჯი სახლს? — ახალი ვიდეორგოლი