in

„მშობლების წარმოსახვა“ – Subaru-ს ახალი კამპანია

Subaru-მ, 2019 წლის Subaru Forester-ის მხარდასაჭერად, სარეკლამო კამპანია დაიწყო. ბრენდმა, პირველსავე ვიდეორგოლში, აქცენტი მოდელის უსაფრთხოებაზე გააკეთა – სპეციალური ფუქნცია DriverFocus Alerts, მძღოლს, გზაზე დაბრკოლების შესახებ წინასწარ აფრთხილებს.

 

https://www.youtube.com/watch?v=h2MFzG5IM-c

 

„თინეიჯერი მძღოლის დედ-მამა, როგორც წესი, ყველაზე უარესს ფიქრობს, რაც კი შეიძლება ადამიანს საჭესთან დაემართოს. ამ რეკლამაში ნაჩვენებია ის უჩვეულო უბედური შემთხვევები, მშობლებს რომ შეუძლიათ წარმოიდგინონ. ასევე, საუბარია 2019 წლის Subaru Forester-ის ფუნქციაზე DriverFocus Alerts, რომელიც „გრძნობს“  მძღოლის უყურადღებობას და მოახლოებული დაბრკოლების შესახებ აფრთხილებს“ – ამბობენ Subaru-ს წარმომადგენლები.

BMW-ის ამ რეკლამას “ოსკარის” დაჯილდოებაზე აჩვენებენ

რომელია მომდევნო გაჩერება?