in

გატაცება, რომელიც წინსვლისკენ გვიბიძგებს — Citalis-ის კამპანია

Citalis, ტრანსპორტის ბრენდი, თავის ახალ კამპანიაში საყვარელი საქმიანობით გამოწვეულ ვნებაზე გვიყვება. ვიდეორგოლებში წარმოდგენილნი არიან ავტობუსის მძღოლი, ტექნიკური ინჟინერი და დაზღვევის თანამშრომელი… თითოეული მათგანი თავის შთამაგონებელ ისტორიას ყვება, როგორ აქციეს ბავშვობის ოცნებები მიზნებად, შემდეგ კი რეალურ მიღწევებად.

„მე მქვია რენე. 24 წელია, ავტობუსის მძღოლად ვმუშაობ. ყოველთვის ვოცნებობდი ავტობუსის მართვაზე, რადგან ეს ნამდვილი ხელოვნებაა და დიდ კონცენტრაციასაც მოითხოვს. წარმოიდგინეთ, შეცდომის დაშვების უფლება არ გაქვს, როცა ხალხის ტრანსპორტირებაზე ხარ პასუხისმგებელი“.

„მე მქვია სონია. პატარაობიდანვე მინდოდა ტექნიკურ სფეროში განვითარება და დროთა განმავლობაში მანქანათმშენებლობის მიმართულებით დავიწყე მუშაობა. ჩემთვის ვნებაა, აკეთო ის, რაც გიყვარს. ეს მანიჭებს ყველაზე დიდ სიამოვნებას, რადგან საბოლოოდ ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება, რომ რაღაც განსაკუთრებულს ვემსახურები. როცა სამსახურში მიდიხარ, გაქვს განცდა, რომ რაღაცას მიაღწიე“.

AI Replace My Ex — ტექნოლოგია, რომელიც ფოტოებში ყოფილ შეყვარებულს სხვა საგნებით ანაცვლებს

როგორი ყნოსვა ჰქონდათ უძველეს ადამიანებს? — ლაბორატორიაში გაზრდილ ცხვირზე ჩატარებული კვლევა