in

ეს საშობაო რეკლამა 2022 წლის ყველა ტრავმას აერთიანებს

კომპანია Penny, თავისი რეკლამებით, ხშირად საზოგადოების წინაშე არსებულ, აქტუალურ პრობლემებს ეხება. მაგალითად, გასულ წლის The Wish-ის რეკლამა პანდემიასთან დაკავშირებულ სინანულსა და მწუხარებას შეეხო (მან Cannes Lions-ზეც კი მოიპოვა გრან-პრი, Film Craft-ის კატეგორიაში).

ახლა კი Serviceplan Campaign-თან თანამშრომლობით, ახალი ვიდეორგოლი შემოგვთავაზა — ის ცხოვრების კრიზისს, თაობათა განცალკევებას, კლიმატის ცვლილებს, რასიზმს, რუსეთ-უკრაინის ომსა და პოსტპანდემიური შიშებს ეფუძნება. მარტივად რომ ვთქვათ, ეს 2022 წლის ყველა უბედურების ოთხწუთიან შეჯამებას ჰგავს.

როგორ შევარჩიოთ სწორი პლატფორმა თქვენი სოციალური მედიის მარკეტინგისთვის

წერილი უცნობ მძღოლებს — ანა გოგუაძე „თეგეტა ჰოლდინგის“ კამპანიას შეუერთდა