in

როგორ იყენებენ ადამიანები GenAI-ს სინამდვილეში

წელიწადზე ცოტა მეტი გავიდა მას შემდეგ, რაც ChatGPT-მა გენერაციული AI მეინსტრიმში მოაქცია. ამ დროის განმავლობაში, ჩვენ გადავიტანეთ აღფრთოვანების ტალღა დიდი ენობრივი მოდელების (LLMs) ამჟამინდელი სარგებლიანობისა და სამომავლო გავლენის შესახებ. ამ ინსტრუმენტებს უკვე ჰყავს ასობით მილიონი ყოველკვირეული მომხმარებელი, ანალიტიკოსები პროგნოზირებენ მრავალ ტრილიონ დოლარის წვლილს ეკონომიკაში და ახლა არის OpenAI-ს სანდო კონკურენტების მზარდი სპექტრი.

თუმცა შიშიც დიდი დოზითაა. გლობალურად ადამიანების უმეტესობას AI ჯერ კიდევ არ გამოუცდია. მსოფლიოს მილიარდ თანამშრომელს შორისაც კი, მხოლოდ 10% იყენებს ChatGPT-ს (რომელსაც უჭირავს ბაზრის 60%-იანი წილი) რეგულარულად. მათგან, ვისაც აქვს, ბევრი წუხს, რომ ის არ არის სასარგებლო.

მაინც, რა ხდება. ნამდვილად იყენებს ხალხი ამ ინსტრუმენტებს? იპოვეს თუ არა მათ გენერაციული AI-ს როლი, რათა დაიხმარონ მათ სამუშაო დატვირთვის შემსუბუქებაში, პროდუქტიულობის გაზრდაში, პრობლემების ახლებურად გადაფასებაში? ინტერნეტი სავსეა ზედაპირული დონის მაგალითებით, როგორიცაა „ტექსტის შეჯამება“ ან „მარკეტინგული ქოფის გენერირება“ ან „კოდის მიმოხილვა“.

ამ დეტალების შესახებ მეტის გასარკვევად, კომპანიამ Filtered Technologies დაიწყო ძიება, რათა ეპოვა AI-ის გამოყენების კონკრეტული მაგალითები. მაგალითად Reddit, არის მასალის მდიდარი წყარო ამ კვლევისთვის. კომპანიის შემოსავლის 10% გენერირდება მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტის გაყიდვით. გუნდმა გაფილტრა ათიათასობით პოსტი. მოცულობა მნიშვნელოვანი იყო ამ საქმისთვის. კონტენტში ხშირი იყო უშინაარსო გამეორება.

არსებობს გენერაციული ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების მრავალი შემთხვევა, რომელიც მოიცავს საშინაო და სამუშაო ცხოვრების უამრავ სფეროს. ამ ტექნოლოგიის გამოყენება ისეთივე ფართოა, როგორც ჩვენს ცხოვრებაში არსებული საკითხები. გამოვლენილი 100 კატეგორია დაყვეს ექვს უმაღლესი დონის თემად, რაც დაუყოვნებლივ იძლევა იმის გაგებას, თუ რისთვის გამოიყენება გენერაციული AI:

* ტექნიკური დახმარება და პრობლემების მოგვარება (23%)
* კონტენტის შექმნა და რედაქტირება (22%)
* პირადი და პროფესიული მხარდაჭერა (17%)
* სწავლა და განათლება (15%)
* კრეატიულობა (13%)
* კვლევა, ანალიზი და გადაწყვეტილების მიღება (10%)

სია, რა თქმა უნდა, შედგენილია ჩვეულებრივი ადამიანების რეპორტების მაგალითებიდან, რომლებიც ჩვეულებრივ საქმეებს უკეთესად, სწრაფად ან უფრო ხალისიანად აკეთებინებენ გენერაციულ AI-ს.

რას აკეთებენ მომხმარებლები AI-ის დახმარებით

იდეების გენერირება. “მე მისი გამოყენება ბრეინსტორმინგისთვის. მას შეუძლია ჩემთან ერთად ფიქრი და არ ეკიდება ჩიხში მყოფ იდეებს. შეუძლია შეაჯამოს ის, რა შედეგსაც მივიღებთ, ასე რომ, უფრო ადვილი იქნება მოგვიანებით წარმოდგენა ან მითითება.”

კონკრეტული ძებნა. „ბებია მაძლევდა ხოლმე ერთ ნამცხვარს. ძალიან მომეწონა გემო და ტექსტურა და ერთ საღამომდე უშედეგოდ ვეძებდი მარკეტებში. შემდეგ ვიფიქრე, რომ ნაყოფიერი იქნებოდა დახმარებისთვის ChatGPT-ს ვთხოვო… ეს იყო. SnackWell’s.”

ტექსტის რედაქტირება. „ვიყენებ, რომ შევამოწმო ჩემი საკუთარი მოსაზრებები სტატიებით, გამოსვლებით და სხვა პოლიტიკური მასალებით. თუ რამეს საეჭვოდ მივიჩნევ, ვაკოპირებ მას ChatGPT-ში და ვთხოვ, მითხრას სტატიაში არსებული ლოგიკური სიცრუეები და შესაძლო დეზინფორმაცია. ეს არის ეფექტური შემოწმება!”

ელფოსტის შედგენა. „მე ვმუშაობ ინვესტორებთან და დრო, რომელიც დავზოგე ChatGPT-ის გამოყენებით, რათა დამეხმაროს ელ.ფოსტის შედგენაში, საკმაოდ დიდია“.

მარტივი ახსნა-განმარტებები. „ასევე უკეთესად უხსნის კონცეფციებს არატექნიკურ ადამიანებს. ნაგულისხმევად ის წერს მე-5 კლასის დონეზე, რაც შესანიშნავია ბევრი ადამიანისთვის, ვისთანაც სამსახურში ვურთიერთობთ“.

Excel ფორმულები. „მიწევს ვწერო ბევრი .vb და Excel ფორმულა, რომ შევაჯერო მონაცემები ნაკლებად ტექნიკური ადამიანებისგან. ChatGPT მეხმარება და 45 წუთიან ამოცანებს დაახლოებით სამიდან ხუთ წუთამდე დასჭირდეს“.

საჩივრის შედგენა. „მანქანის სამრეცხაომ დააზიანა ჩემი მეუღლის SUV და უარი თქვა გადახდაზე, ამიტომ GPT-მ დამიწერა საჩივრის წერილი, რომელიც შევიტანე სასამართლოში“.

შეფასებების გენერირება. „ვიცი რამდენიმე მენეჯერი, რომლებიც იყენებენ მას, რათა დაეხმარონ მუშაობის შეფასების დაწერას თავიანთი თანამშრომლებისთვის.“

იურიდიული დოკუმენტის რედაქტირება. „მე მას მივაწოდე გრძელი, ზედმეტად რთული სერვისის დონის შეთანხმება SaaS კონტრაქტისთვის და ვთხოვე, გადაეწერა ის, რომ უფრო მარტივი და დასამუშავებელი ყოფილიყო. მან შეინარჩუნა მნიშვნელოვანი SLA ტერმინები, მაგრამ 70% -ით შეაჯერა ენა.“

შერჩევის მონაცემები. „ეს შესანიშნავია დემო მონაცემების წარმოებისთვის. თუ გჭირდებათ გამოგონილი კომპანიის ან მომხმარებელთა სახელები, ChatGPT დაგეხმარებათ მსგავსი ვერსიების მოწოდებაში“.

წყარო: HBR



3 გზა, რომლითაც Google AI-ს ჯანდაცვის სფეროში იყენებს

Samsung ტელევიზორების გლობალურ ბაზარზე კვლავ ნომერ პირველი ბრენდის პოზიციას ინარჩუნებს