კრეატორების ჯგუფმა “Pepsi Max” – ის რეკლამის გადაღებისას პატარა ექსპერიმენტი ჩაატარეს. საქმე ჯაჭვურ რეაქციას და მის შედეგებს ეხება.
ექსპერიმენტისთვის 1600 თაგვის ხაფანგი და 1840 პინგ-პონგის ბურთი გამოიყენეს. ხაფანგებზე ბურთების დალაგებას 42 ადამიანი და 5 საათი დასჭირდა. კრეატორების ნებისმიერი არასწორი მოძრაობით ხაფანგების თავიდან დალაგება იყო საჭირო. ექსპერიმენტის ბოლოს მიღწეული შედეგი და გადაღებული ვიდეო წვალებად ნამდვილად ღირდა.
http://youtu.be/v7YQT6BCuAE