პეპსის კინემატოგრაფიული გლობალური სარეკლამო კამპანია ფეხბურთის ვარსკვლავებს აგროვებს და ქუჩის ფეხბურთის ნაწილად აქცევს. Copa90-თან პარტნიორობით, ორწუთიანი ვიდეორგოლი შეიქმნა, რომელშიც სპორტსმენები კლასიკურ თამაშში ერთვებიან — ცდილობენ, რაც შეიძლება დიდხანს შეინარჩუნონ ბურთი მიწაზე დაგდების გარეშე. ხოლო ვისაც ბურთი დაუვარდება, პეპსი უნდა იყიდოს.
„მეტის წყურვილი პეპსის ფილოსოფიაა — სადაც არ უნდა იყოს ბურთი, ყოველთვის გამონახავ საშუალებას, ახალი და მოულოდნელი გზები იპოვო თამაშის საშუალებით სიამოვნების მისაღებად“, — ამბობს ერიკ მელისი, PepsiCo-ს მარკეტინგის ვიცე-პრეზიდენტი.