in

“Pepsi”-მ “Coca-Cola”-ს მსგავსი სარეკლამო კამპანია წამოიწყო

ემოჯი, თქვენი ყოველდღიური ცხოვრების განუყოფელი ნაწილი და ციფრულ სამყაროში ემოციის გამოხატვის ერთ-ერთი პოპულარული წყარო გახდება.

კომპანია “Pepsi”-მ ემოჯის გამოყენება სარეკლამო კამპანიაში დაიწყო, რომელიც “Coca-Cola”-ს გლობალურ კამპანიას “Share Happiness”-ს წააგავს.

2016 წელს, 100 ქვეყანაში “Pepsi”-ს ახალი ბოთლი გამოჩნდება. იმისთვის, რომ მომხმარებელმა Pepsi-ს ბოთლის დახმარებით თავისი სათქმელი გადმოსცეს შეიქმნა 70-მდე სიცილაკი, რომელსაც “PepsiMoji” დაერქვა.

“PepsiMoji” ყველა ქვეყნის კულუარულ თავისებურებას გაითვალისწინებს და ქვეყნებზე ინდივიდუალურად მორგებული იქნება.

 

5nKk2Neu_m v9SavwLK_m

UK Bridge – გაემგზავრე სასწავლებლად ევროპის სხვადასხვა ქვეყანაში

ტაილანდი და “BBDO” კოღოებს გამონაბოლქვის საშუალებით ებრძვის