in

Peugeot-მა ლოგო განაახლა

1964 წლიდან მოყოლებული პირველად, Peugeot-ის ლოგოზე ლომის კვლავ მხოლოდ თავი გამოჩნდება

ფრანგულმა ავტომწარმოებელმა Peugeot განახლებული ლოგო წარუდგინა საზოგადოებას. ეს მე-11 ცვლილებაა ბრენდის მთავარ სიმბოლიკაში. ბრენდის ვიზუალური იდენტობის ცენტრალური ნაწილი კვლავაც ლომია, რომელიც ფარის შიგნითაა განთავსებული. თუმცა, განახლებულ ვერსიაში ლომის მხოლოდ თავია გამოსახული.

BOG
BOG

Instagram Live Rooms-ის ფუნქციას ავითარებს!

„ირაო“ შინაურ ცხოველებს დააზღვევს!