in

“Philips”-ის ახალი გამოგონება, რომელიც ცხოვრებას აადვილებს

“SimplyGo Mini” – “Philips”-ის ახალი გამოგონებაა, რომელიც ცხოვრებას უმჯობესს ხდის და სიცოცხლის გადარჩენისთვისაა განკუთვნილი.

ვიდეო “Breathless Choir” ჟანგბადის პორტატული კონცენტრატორებისთვის შეიქმნა. მასში 18-მა ფილტვების პრობლემების მქონე ადამიანმა მიიღო მონაწილეობა და “Every Breath You Take” იმღერეს. რეკლამის კრეატიული კონცეფცია სააგენტო “Ogilvy & Mather London”-ს ეკუთვნის.

https://youtu.be/3WOJJ7NMJ80

“Lipton”-ის მოპარული, მაგრამ ეფექტური რეკლამა.

ტანსაცმლის ინტერაქტიული მოსაზომი ოთახი – “Ralph Lauren”-ის ახალი ნაბიჯი