27
Nov
2018

პასუხი John Lewis-ის 10 მილიონიან საშობაო რეკლამაზე – ვიდეო, რომელმაც ინტერნეტი დაიპყრო

27 Nov 2018

„სიყვარული საუკეთესო საჩუქარია!“ – კინორეჟისორმა ფილ ბისთალმა, რამდენიმე დღის წინ საშობაო ვიდეორგოლი გამოაქვეყნა, რომლის ბიუჯეტიც 50 ფუნტია, თუმცა 6 მილიონი ნახვა აქვს. რეალურად, ვიდეორგოლი 2014 წელს გადაიღო, 2018 წელს, მისი გამოქვეყნების მოტივაცია კი John Lewis-ის სარეკლამო ვიდეორგოლია, რომლის ბიუჯეტიც 10 მილიონი ფუნტი, ხოლო აქედან ნახევარი, მომღერალ ელტონ ჯონის ანაზღაურებაა.

„დიდი ბიუჯეტი არ სჭირდება ემოციურ გზავნილს. მგონია, რევოლუცია ხდება სარეკლამო ინდუსტრიაში“, – ამბობს ფილი. მის მოკლემეტრაჟიან საშობაო ფილმში გადმოცემულია ისტორია, სადაც ახალგაზრდა მამაკაცი შობას მხოლოდ იმიტომ ელოდება, რომ ყოველწლიური, ტრაგიკული ტრადიცია გაიმეოროს.

განხილვა