ბანკი რესპუბლიკა იყო პირველი ბანკი, რომელმაც პროცენტის რეკლამირება წილადების სახით დაიწყო. (თუ ვცდები შემისწორეთ). ეს მიდგომა უნიკალური არ იყო, მაგრამ განსხვავებული და ადვილად დასამახსოვრებადი ნამდვილად იყო.
ყველაფერი დაიწყო ასე:
ბანკი რესპუბლიკის სარეკლამო კამპანია ეძღვნებოდა 13.95% -ს. შედეგად ჩემთვის ეს რიცხვი ასოცირებული იყო სწორედ ამ ბანკთან.
შემდეგ გამოჩნდა თიბისი ბანკის 13.95 პროცენტი
ჩვენი “აღმოჩენის” შემდეგ გაირკვა, რომ ეს არაა პირველი შემთხვევა როდესაც ბანკები ერთმანეთს “ჰბაძავენ”. პირველად იყო “უდარდელი ერთი წელი”
შემდეგ გამოჩნდა უდარდელი 18 თვე 🙂
როგორც ჩანს “უნებლიე” დამთხვევები Facebook-ზეც ხდება:
პირველად იყო საქართველოს ბანკის Facebook გვერდი. რომლის ინგლისური დასახელებაც ფრჩხილებშია. (როგორც ცნობილია ეს შემთხვევით მოხდა და ამჟამად მისი შეცვლა შეუძლებელია)
შემდეგ გამოჩდნა ლიბერთი ბანკის გვერდი, რომელიც ანალოგიურ ფრჩხილებს იყენებს
შესაძლებელია არ დამეთანხმოთ და ჩათვალოთ რომ ეს ყველაფერი “უბრალო” დამთხვევაა, მაგრამ თუ თქვენც მოგეპოვებათ მსგავსი მასალები და გაქვთ სურვილი რომ გაგვიზიაროთ მოგვწერეთ