in

ვინ ვის ბაძავს და რა იყო პირველად?

Must see

ბანკი რესპუბლიკა იყო პირველი ბანკი, რომელმაც პროცენტის რეკლამირება წილადების სახით დაიწყო. (თუ ვცდები შემისწორეთ). ეს მიდგომა უნიკალური არ იყო, მაგრამ განსხვავებული და ადვილად დასამახსოვრებადი ნამდვილად იყო. 

 ყველაფერი დაიწყო ასე:

ბანკი რესპუბლიკის სარეკლამო კამპანია ეძღვნებოდა 13.95% -ს. შედეგად ჩემთვის ეს რიცხვი ასოცირებული იყო სწორედ ამ ბანკთან.

უდარდელი1

შემდეგ გამოჩნდა თიბისი ბანკის 13.95 პროცენტი

თიბისი

 

ჩვენი “აღმოჩენის” შემდეგ გაირკვა, რომ ეს არაა პირველი შემთხვევა როდესაც ბანკები ერთმანეთს “ჰბაძავენ”. პირველად იყო “უდარდელი ერთი წელი” 

Screen Shot 2013-03-07 at 2.10.34 AM

 

Screen Shot 2013-03-07 at 2.01.59 AM

 

შემდეგ გამოჩნდა უდარდელი 18 თვე 🙂

უდარდელი2

 

როგორც ჩანს “უნებლიე” დამთხვევები Facebook-ზეც ხდება:

პირველად იყო საქართველოს ბანკის Facebook გვერდი. რომლის ინგლისური დასახელებაც ფრჩხილებშია. (როგორც ცნობილია ეს შემთხვევით მოხდა და ამჟამად მისი შეცვლა შეუძლებელია)

Screen Shot 2013-03-07 at 2.17.35 AM

შემდეგ გამოჩდნა ლიბერთი ბანკის გვერდი, რომელიც ანალოგიურ ფრჩხილებს იყენებს

Screen Shot 2013-03-07 at 2.17.25 AM




 შესაძლებელია არ დამეთანხმოთ და ჩათვალოთ რომ ეს ყველაფერი “უბრალო” დამთხვევაა, მაგრამ თუ თქვენც მოგეპოვებათ მსგავსი მასალები და გაქვთ სურვილი რომ გაგვიზიაროთ მოგვწერეთ 

ზედაზენი

ზედაზენი “აბა რა”

საქართველოში შემოდის

WPP – საქართველოში შემოდის