in

ახლა შენი დროა! – მოიგე 10 000 ლარი PIRVELI.COM – თან ერთად!

უკვე გაიგე? ქალაქში ხმა დაირხა ახალი, გენიალური პრიზებით სავსე გათამაშების შესახებ, რომლის გამოტოვებაც, არაფრის დიდებით არ შეიძლება!

ჯერ თუ არ გაგიგია, დაე, ჩვენ ვიყოთ შენი ცნობის ფურცელი. პლატფორმამ PIRVELI.COM , რომელიც მომხმარებლებს მუდმივად ანებივრებს დაუჯერებელი შეთავაზებებით, ახალი სატელევიზიო გათამაშება წამოიწყო და მონაწილეებს საშუალებას აძლევს, მოიგონ თანხა 10 000-ლარიანი საპრიზო ფონდიდან, თანაც, არა ერთხელ, არამედ კვირაში ორჯერ!

წესები მარტივია – შენ აგროვებ მონეტებს, იღებ შესაბამისი რაოდენობის ბილეთებს და ამ ბილეთების საშუალებით მონაწილეობ გათამაშებაში.

კიდევ უფრო დეტალურად? კი ბატონო!

PIRVELI.COM – ის ახალი სატელევიზიო გათამაშება იმართება კვირაში ორჯერ. თითოეულ მათგანს აქვს 10 000-ლარიანი საპრიზო ფონდი, რომელსაც 7 იღბლიანი გამარჯვებული ინაწილებს. გათამაშების ბილეთების მისაღებად აუცილებელია, შეაგროვო მონეტები. ყოველ შეგროვებულ 100 მონეტაზე იღებ გათამაშების ერთ ბილეთს, რომელიც მიყოლებით სამ გათამაშებაში მონაწილეობს და გამარჯვების შანსებსაც, შესაბამისად, გისამმაგებს!

დააა…მონეტების დასაგროვებლად დრაკონი უნდა დავამარცხო თუ მზეთუნახავი გავათავისუფლო?

არა! თუ გულით გინდა, PIRVELI.COM ეცდება, დრაკონიც გიშოვოს, თუმცა, რეალურად, მონეტების დაგროვება სხვადასხვა მარტივი გზით შეგიძლიათ:

  1. იშოპინგე PIRVELI.COM-ზე და მიიღე მონეტები ნებისმიერ შენაძენზე, იქნება ეს ტექნიკა, ავეჯი, თუ ფასდაკლების ვაუჩერები.
  2. დარეკე ნომერზე 0 900 100 100-ზე, მომენტალურად შეაგროვე 100 მონეტა და მიიღე ერთი ბილეთი და სამ გათამაშებაში მონაწილეობის უფლება, სულ რაღაც 2-ლარიანი ზარის სანაცვლოდ.
  3. დააგროვე მონეტები PROMO.PIRVELI.COM -ზე თამაშების თამაშისას.
  4. ხოლო თუ ჯერ კიდევ არ ხარ PIRVELI.COM -ის მომხმარებელი, დარეგისტრირდი და საჩუქრად მიიღე 500 მონეტა და გათამაშების არც მეტი, არც ნაკლები, ხუთი ბილეთი!

…კიდევ აქ ხარ? კიდევ კითხულობ? მოგება არ გინდა კი მაგრამ? დრო არ იცდის, გათამაშება უკვე დაიწყო!

ეწვიე WIN.PIRVELI.COM -ს, ჩაერთე ახალ სატელევიზიო გათამაშებაში და მოიგე!

ახლა შენი დროა!

[პარტნიორის კონტენტი]

Ikea-მ „უხილავი“ კოლექცია გამოუშვა

ადამიანები ღრუბლების ნაცვლად — British Airways-ის კამპანია