in

ქენონის ახალი კამპანია დაგარწმუნებთ, რომ პრინტერი ჯერ კიდევ საჭიროა

ვინც ფიქრობს, რომ თანამედროვე სამყაროში პრინტერმა თავისი თავი ამოწურა, შეუძლია “Canon”-ის და სარეკლამო სააგენტო “Grey New York”-ის  შექმნილი “Pixma”-ს სარეკლამო კამპანია ნახოს.

ვიდეო იმ უხერხულ სიუჟეტებზეა აგებული, რომლის დროსაც ჯობდა ფოტო ამობეჭდილი ყოფილიყო ვიდრე ციფრულ ვერსიაში დარჩენილიყო. კამპანია რამდენიმე თემატური ვიდეოსგან შედგება, რომლებშიც სხვადასხვა სასაცილო  ისტორიაა გაერთიანებული.

https://youtu.be/Fmle8852VZ0

https://youtu.be/f_urb9p9p6c

https://youtu.be/o6ZtrUTjMng

https://youtu.be/rOAiO7Q25Ng

https://youtu.be/_iSkhiUHzME

ერთი დისტანციური მართვის კარით დაწყებული ბიზნესი – karebi.ge

“Pokerstars”-ის ახალი კამპანია რონალდოს და ნეიმარის მონაწილეობით.