ვსაუბრობთ TikTok-ზე – აპლიკაციაზე, რომელიც ვირუსული სისწრაფით ვრცელდება და საკუთარ პლატფორმაზე უკვე ბიზნესსაც იწვევს. “ნუ შექმნით რეკლამას, შექმენით ტიკტოკები” – სწორედ ესაა TikTok-ის მთავარი გზავნილი, ბრენდების მისამართით. უნდა ვიყოთ თუ არა ტიკტოკზე ჩვენი ბრენდით? თუ უნდა ვიყოთ, როგორ უნდა ვიყოთ? ვსაუბრობთ საქართველოს ბანკის სოციალური მედიის მიმართულების უფროსთან – მარიამ ფერიშვილთან ერთად და ვეძებთ პასუხებს.