in

TikTok-ერი. როდის უნდა დაარეგისტრიროთ თქვენი ბრენდი ტიკტოკზე?

ვსაუბრობთ TikTok-ზე – აპლიკაციაზე, რომელიც ვირუსული სისწრაფით ვრცელდება და საკუთარ პლატფორმაზე უკვე ბიზნესსაც იწვევს. “ნუ შექმნით რეკლამას, შექმენით ტიკტოკები” – სწორედ ესაა TikTok-ის მთავარი გზავნილი, ბრენდების მისამართით. უნდა ვიყოთ თუ არა ტიკტოკზე ჩვენი ბრენდით? თუ უნდა ვიყოთ, როგორ უნდა ვიყოთ? ვსაუბრობთ საქართველოს ბანკის სოციალური მედიის მიმართულების უფროსთან – მარიამ ფერიშვილთან ერთად და ვეძებთ პასუხებს.

„მარკეტერის“ პოდკასტს წარმოგიდგენთ „საქართველოს ბანკი ბიზნესი“. ყველა ეპიზოდის მოსმენა შეგიძლიათ ვებგვერდზე www.podcast.ge

გამოტოვე მოსაწყენი მომენტები – Volkswagen-ის რეკლამა

Ermis Awards-ის 14 ჯილდო მოიპოვა კამპანიამ, რომელზეც ოთო ფერაძემ Ogilvy-სთან ერთად იმუშავა!