in

PornHub-ი კრეატიულ დირექტორს ეძებს

Pornhub-მა კონკურსი გამოაცხადა, რომლის გამარჯვებულიც კომპანიის კრეატიული დირექტორი გახდება და სარეკლამო კამპანიას ჩაუდგება სათავეში.

BOG

მონაწილეებმა კონკურსისთვის G (ასაკობრივი ზღვარის გარეშე) კატეგორიის რეკლამის კონცეფცია უნდა წარადგინონ. რეკლამა, რომელსაც ისინი გააკეთებენ პორნოგრაფიას არ უნდა შეიცავდეს და მისი განთავსება ნებისმიერ ჟურნალსა თუ გაზეთში უნდა იყოს შესაძლებელი..

ნამუშევრები Pornhub-ის ბლოგზე აიტვირთება და გამარჯვებული საიტისგან კონტრაქტს მიიღებს.

ამ კამპანიის ფარგლებში Pornhub-ი ცდილობს საკუთარი საიტის ტაბუირებული სტატუსის მოშორებას.

საიტს დღეში 35 მილიონი ადამიანი სტუმრობს.

მარკეტერი თემა

“თანამედროვე მარკეტინგის მართვა” – ტრენინგი & სიმულაცია მარკეტერებისათვის

კოკა-კოლა კინოში მოხრაშუნე, მოხრუპუნე და ხმაურიანი ადამიანების წინააღმდეგ!