Pornhub-მა კონკურსი გამოაცხადა, რომლის გამარჯვებულიც კომპანიის კრეატიული დირექტორი გახდება და სარეკლამო კამპანიას ჩაუდგება სათავეში.
მონაწილეებმა კონკურსისთვის G (ასაკობრივი ზღვარის გარეშე) კატეგორიის რეკლამის კონცეფცია უნდა წარადგინონ. რეკლამა, რომელსაც ისინი გააკეთებენ პორნოგრაფიას არ უნდა შეიცავდეს და მისი განთავსება ნებისმიერ ჟურნალსა თუ გაზეთში უნდა იყოს შესაძლებელი..
ნამუშევრები Pornhub-ის ბლოგზე აიტვირთება და გამარჯვებული საიტისგან კონტრაქტს მიიღებს.
ამ კამპანიის ფარგლებში Pornhub-ი ცდილობს საკუთარი საიტის ტაბუირებული სტატუსის მოშორებას.
საიტს დღეში 35 მილიონი ადამიანი სტუმრობს.