in

რა შეცვალა ძლიერმა კომუნამ მცირე ბიზნესისთვის, პოსტ-კოვიდურ რეალობაში?

პოსტ-კოვიდური ეკონომიკური აღდგენა ბიზნესებსა და სტარტაპებს ახალ შესაძლებლობას უქმნის, სტრატეგიული დაგეგმარების კუთხით

ქალაქები, რომლებსაც ძლიერი ბიზნეს-ეკოსისტემა აქვთ, ძალებს პანდემიის შემდეგ, მალევე აღიდგენენ, თუმცა აშშ-ის პერიფერიულ რეგიონებში მდგომარეობა საკმაოდ რთულია. იელისა და ნიუ-იორკის უნივერსიტეტების 2021 წლის იანვრის კვლევამ აჩვენა, რომ ჩრდილოდასავლეთ ამერიკაში მომუშავეთა 21%-ზე მეტი სამსახურის გარეშე დარჩა ან არასრულ განაკვეთზე გადავიდა, პანდემიის დროს. ბრუკინგსის ინსტიტუტის ცნობით კი, ვაშინგტონში, კოლუმბიის ოლქში მცხოვრებთ კაპიტალთან წვდომა სერიოზულად შეეზღუდათ. ქალაქებსა და დასახლებებს კვლავაც შეუძლიათ ძალების აღდგენა. მცირე ბიზნესების ფეხზე დადგომაში, ბუნებრივია დიდია კომუნის შექმნის როლი და აი, როგორ:

გააძლიერეთ მხარდაჭერის სისტემა

pasha-statiebi
pasha-statiebi

სტარტაპ-ეკოსისტემები მიდრეკილია განვითარებისკენ მაშინ, როდესაც არსებობს მხარდამჭერი ქსელები (აქსელერატორები, ინკუბატორები, საერთო სამუშაო სივრცეები). ადგილობრივი მთავრობის მნიშვნელოვანი როლია ასეთი გარემოს შექმნით დაეხმაროს ბიზნესებს. ესაა ინვესტიცია, რომელიც პოსტ-პანდემიურ პერიოდში დაეხმარება მცირე ბიზნესს.

გადაანაწილეთ ადგილობრივი თვითმმართველობის რესურსები

ფედერალურმა მმართვალობამ, პანდემიისას მნიშვნელოვანი დახმარება აღმოუჩინა მცირე ბიზნესებს, რომლებიც თანამშრომლების დაკარგვის დიდი საფრთხის წინაშე დადგნენ. გასულ აპრილს, მცირე ბიზნესის მხარდასაჭერად გაიცა $771 მლრდ ოდენობის სესხი, რაც ანტრეპრენერებისთვის დიდი დახმარება იყო. რესურსები უფრო მეტად მცირე ბიზნესებისა და სტარტაპერებისკენ მიმართეს, დაფიქრდნენ საგადასახადო სისტემის რევიზიაზე, მსხვილ კორპორაციებთან მიმართებაში, საიდან მიღებულ რესურსებსაც ამ მიმართულებით წარმართავდნენ. პრიორიტეტული გახდა მცირე ბიზნესში ინვესტირება.

გააძლიერეთ ადგილობრივი ინვესტირება

ინვესტორებს დიდი როლი აქვთ აშშ-ის სტარტაპ-ეკოსისტემის აღორძინებაში. ქვეყანაში მოქმედებს დაფინანსების ახალი მიდგომა, რაც კერძო კომპანიებს კაპიტალის მოზიდვის დამატებით საშუალებებს აძლევთ. ამ წესს შეუძლია შეცვალოს თამაშის წესები მცირე ბიზნესების კომუნებში. მით უფრო, გასათვალისწინებელია, რომ ამერიკელი მოქალაქეები, პანდემიის პერიოდში, უფრო მიდრეკილები არიან ხარჯვისკენ. საჯაროდ რესურსების მოძიებას, Crowdfunding-ს შეუძლია შემოწირულობების შეგროვება ადგილობრივი ბიზნესების გასაძლიერებლად. ეს კარგად ესმით ამერიკელებს, რადგან თუ არ იარსებებს მცირე ბიზნესი, კომუნას შეექმნება საფრთხე.

 

წყარო: inc.



თუ ყველანი გავერთიანდებით, დედამიწას ბევრ სიკეთეს გავუკეთებთ – ნახეთ National Geographic-ის ვიდეორგოლი

ეროვნული ბანკისა და ACAG-ის ერთობლივი პრინტ კონკურსის შედეგები ცნობილია!