in

როგორ იქცა კრის პრეტი Pringles-ის ლოგოდ?

ბევრ ჩვენგანს სჩვევია საკუთარი თავის საყვარელ ან ცნობილ პერსონაჟთან მიმსგავსება. თითქოს, ასე მეტ „ღირებულებას“ ვიძენთ, თან სხვებისთვისაც დადებითი ასოციაციები მოგვაქვს. სწორედ ეს იქცა Pringles-ის უახლესი ვიდეორგოლების იდეად — აქ მსახიობი და პროდიუსერი კრის პრეტი ბრენდის მთავარ პერსონაჟთან მსგავსებას შენიშნავს.

BOG

ამ მსგავსების დანახვის შემდეგ აღარ შეუძლია ფაქტისგან თავის დაღწევა… Mr. P ყველგანაა, საკუთარ თავშიც კი. თითქოს, ეს საკულტო ულვაშები ყველას ბუნებრივად ერგება, რაც მომხმარებლების ბრენდთან მჭიდრო კავშირზე მიუთითებს.

ვიდეორგოლები კამპანია I See Mr. P-ის ნაწილია, რომლის ფარგლებშიც სახალისო ფოტოებს აზიარებენ — როგორ პოულობენ ლოგოს სახეს სხვადასხვა ადგილას.

[მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილება] „4 წელი დაგვჭირდა 4.300-ზე მეტი ადამიანის დასარწმუნებლად“ – ნანა ბაგალიშვილი

როგორ ვესაუბროთ გუნდს გადაწყვეტილებაზე, რომელსაც თავადაც არ ვეთანხმებით?