ნიუ – იორკის სარეკლამო სააგენტო GrandArmy-მ ერთ-ერთ უმსხვილესი საფოსტო კომპანიის USPS-ის რებრენდინგი გააკეთა.
პროექტი რამოდენიმე კომპონენტისგან შედგება: ახალი ვიზუალი, შეფუთვა, საფირმო ოფისების გაფორმება და მობილური აპილიკაცია.
ბოლო 10 წლის მანძილზე USPS-მა ბევრი ფინანსური უსიამოვნება გადალახა, პროექტის და რებრენდინგის მიზანიც კომპანიის სტიმულირება იყო.
რებრენდინგში შესამჩნევია პატრიოტული ხაზი, ამერიკის დროშის ფერები და სიმბოლოები, გოთიკური ტიპოგრაფიკა, რომელსაც სახელმწიფო ხმარობს.
შეაფასეთ…