in ,

ამერიკის ფოსტის განახლებული აიდენტიკა

ნიუ – იორკის სარეკლამო სააგენტო GrandArmy-მ ერთ-ერთ უმსხვილესი საფოსტო კომპანიის USPS-ის რებრენდინგი გააკეთა.

პროექტი რამოდენიმე კომპონენტისგან შედგება: ახალი ვიზუალი, შეფუთვა, საფირმო ოფისების გაფორმება და მობილური აპილიკაცია.

ბოლო 10 წლის მანძილზე USPS-მა ბევრი ფინანსური უსიამოვნება გადალახა, პროექტის და რებრენდინგის მიზანიც კომპანიის სტიმულირება იყო.

რებრენდინგში შესამჩნევია პატრიოტული ხაზი, ამერიკის დროშის ფერები და სიმბოლოები, გოთიკური ტიპოგრაფიკა, რომელსაც სახელმწიფო ხმარობს.

შეაფასეთ…

 

1-1 2 3 4 (1) 5 6 7 8 9

ბრავო ნიკორა! – “იძებნება ფულის პატრონი”

#icebucketchallenge დედა, რაიყო ეს ა? – სანდრო ხასია