მეორე მსოფლიო ომის დროს ბრენდები საომარ მდგომარეობასთან მორგებას ცდილობდნენ და იმდროინდელი კრეატივი მთლიანად ომის თემაზე იყო აწყობილი, იქნებოდა ეს სტომატოლოგიური მომსახურეობა, სიგარეტის რეკლამა, თუ კოსმეტიკა.
შეიძლება ითქვას ომმა თავისი წვლილი შეიტანა ევროპის და ამერიკის სარეკლამო ინდუსტრიის განვითარებაში. მიუხედავად იმისა, რომ ეკონომიკური მდგომარეობა მუდმივ ცვლილებას განიცდიდა სარეკლამო სფეროს ეს არ შეხებია, მეტიც პოსტერების ბეჭდვა უფრო აქტიურად მიმდინარეობდა, რადგან ხალხს პროპაგადნა ესაჭიროებოდა. სწორედ მეორე მსოფლიო ომის დროს მოხერხდა ვაშინგტონის დარწმუნება იმაში, რომ სახელმწიფო ხაზინის მაგივრად ფული რეკლამაში ჩაედოთ, მაგრამ რუზველტის რეკლამასთან დამოკიდებულება მაინც მერყევი რჩებოდა.
შემეცნებითმა პორტალმა Calvin-მა გერმანიის არქივიდან პროპაგანდისტული პოსტერები აღმოაჩინა, რომელიც მეორე მსოფლიო ომის დროს იბეჭდებოდა. მეორე მსოფლიო ომის დროს ნაცისტური პოსტერები მხოლოდ და მხოლოდ ლოზუნგებით და მოწოდებებით იყო სავსე. მათ სხვა დანიშნულება არც ჰქონდათ, გარდა მოწოდებისა დაეპყროთ ევროპა, ამერიკა და მთელი სამყარო.
გერმანული თვითმფრინავის Focke-Wulf-ის პოსტერი
Ford-ის რეკლამა
სტომატოლოგიური მომსახურეობის პოსტერი
Kunststoff-Chemie პოსტერი
სატვირთო ავტომობილის Borgward-ის რეკლამა
ფოტოაღჭურვილობა Hauff-ის რეკლამა
ვენური ტანსაცმლის რეკლამა
ფეხების მოვლის საშუალების Efasit-ის პოსტერი
კონიაკის Dujardin-ის პოსტერი
იდენტური ხდებოდა ანტინაცისტურ პოსტერებზეც. პირველ შემთხვევაში თუ ნაციზმის პროპაგანდა იყო, ანტინაცისტები მათ საწინააღმდეგო ლოზუნგებით და ტექსტებით დატვირთულ პოსტერებს აკეთებდნენ.
Western-ის ტყვიების სარეკლამო პოსტერი
გრეიფრუტის წვენის რეკლამა
Cadillac-ის პოსტერი
Shell-ის პოსტერი
Vinco-ს ტექნიკის რეკლამა
Sieberling-ის კუბოების რეკლამა
Camel-ის პოსტერი