სამყაროს თითოეული კომპონენტი ორი უკიდურესობის პრინციპით ფუნქციონირებს. სწორედ ამ მოსაზრებაზე დაყრდნობით, ადამიანის, როგორც სამყაროს ნაწილის სრულფასოვანი ფუნქციონირებსთვის, აუცილებელია სხვადასხვა ორ წერტილს შორის ბალანსის დაცვა. HOLMES&WATSON-ის მიერ, „ფსიქოთერაპიის სახლისთვის“ შესრულებული ბრენდინგი გვიჩვენებს გაწონასწორებულობის მნიშვნელობასა და პერსპექტივას. იმას, რომ გარემოსთან თუ საკუთარ თავთან ურთიერთობისას ასე საჭირო ჰარმონიის, სიმშვიდის, თავდაჯერებულობის – ბალანსის მიღწევა შესაძლებელია შესაბამისი სერვისის მიღების შედეგად.
Senior Art Director: Gio Kvlividze
Copywriter: David Babiashvili
Art Director/Designer: Masho Nartkoshvili