in

„ფსიქოთერაპიის სახლის“ გაწონასწორებული ბრენდინგი HOLMES&WATSON-ისგან

სამყაროს თითოეული კომპონენტი ორი უკიდურესობის პრინციპით ფუნქციონირებს. სწორედ ამ მოსაზრებაზე დაყრდნობით, ადამიანის, როგორც სამყაროს ნაწილის სრულფასოვანი ფუნქციონირებსთვის, აუცილებელია სხვადასხვა ორ წერტილს შორის ბალანსის დაცვა. HOLMES&WATSON-ის მიერ, „ფსიქოთერაპიის სახლისთვის“ შესრულებული ბრენდინგი გვიჩვენებს გაწონასწორებულობის მნიშვნელობასა და პერსპექტივას. იმას, რომ გარემოსთან თუ საკუთარ თავთან ურთიერთობისას ასე საჭირო ჰარმონიის, სიმშვიდის, თავდაჯერებულობის – ბალანსის მიღწევა შესაძლებელია შესაბამისი სერვისის მიღების შედეგად.

BOG
BOG

Credits
Creative Director: Nikusha Antadze
Senior Art Director: Gio Kvlividze
Copywriter: David Babiashvili
Art Director/Designer: Masho Nartkoshvili
Typography: Sophia Guraspashvili
Account Manager: Ani Kuprika

სწრაფი საუზმის ოსტატი – Lurpak-ის ორიგინალური ვიდეორგოლი

„ჯეპრას“ დიზაინერმა ტოჩინოშინის ილუსტრაცია შექმნა