in

Puma-ს ახალი საიმიჯო კამპანია, შექმნილი JWT-ის მიერ

BOG
BOG

სარეკლამო სააგენტო JWT-ის ნიუ-იორკის განყოფილებამ გერმანული კომპანიისთვის Puma-ს საიმიჯო ვიდეო-რგოლი შექმნა. ვიდეო Puma-ს ახალი ბრენდის  Forever Faster-ის სარეკლამო კამპანიად იქცა.

Puma-მ ახალი გეზი აიღო, მათ სურთ Forever Faster კანონის დამრღვევი ადამიანების ბრენდად იქცეს. სწორედ ამიტომ, ვიდეო რგოლის სიუჟეტი იმ ადამიანებზეა, რომლებსაც ყველა კანონის დარღვევა შეუძლიად, რადგან ისინი საუკეთესოები და ყველაზე სწრაფები არიან. “ჩვენი ბრენდი რისკებისგან თავს არასდროს იზღვევს და შეგვიძლია თავისუფლად ვთქვათ, რომ Puma რისკიანი მომხმარებლის სურვილებს ყოველთვის დააკმაყოფილებს.”

http://youtu.be/LUZ5m_402MU

Citizen-ის ისტორია და იაპონური ბრენდის პირველი გლობალური კამპანია

მუსიკალური ქალაქი Saatchi & Saatchi-ისა და Toyota-სგან